dijous, de desembre 28, 2006

El meu laboratori de rescat de fantasmes escrits

3 comentaris:

la mirada ha dit...

Bon Nadal i bon any nou!

Anònim ha dit...

No m'ho creeeeeec!!!! Confessa que aquest no és el teu despatx!!! Vinga va, que he passat per la teva habitació del carrer Manent a casa la tieta, pel pis de verdaguer amb aquella bodega, pel primer del carrer unió (vale, aquest es salvava), pel segon del carrer unió i cap d'ells era tan cucooooo!!! Però quina monadaaaaa!!! Aix, estimat cosí. QUE LA MÀGIA DEL FENG-SHUI NO ABANDONI MAI EL TEU PETIT REDUCTE!!!

Anònim ha dit...

jo tampoc ho crec.
(demano excuses per haver trigat tant a tenir aquesta mena d'escepticisme)
he estat observant la taula i n'hi ha alguna cosa que em falla o em falta i tot d'una goso opinar sense coneixem dde causa (cap conversa privada en dóna la titularitat de dir que som més que coneguts) però l'intuició em diu que ens gastes una innocentada...i sino és així felicitats pel laboratori, és cucu i tendrament masculí.